אנו חיים בעולם שבו תמונות הן המפתח למשיכת אנשים ולעיסוק בהם. ובגלל זה תמונות באיכות גבוהה הופכות חשובות יותר ויותר לשיווק דיגיטלי.
לתמונות יש תפקיד עצום בשיווק דיגיטלי - ובאופן ספציפי, תמונות ברזולוציה גבוהה. הקהל שלך יוכל לראות את המוצר או השירות שלך בצורה ברורה יותר והם יוכלו להעריך את כל הפרטים של מה שיש לך להציע. כשאתה מצלם, עליך לעשות כמיטב יכולתך לצלם אותם ברזולוציה גבוהה, כך שבבוא הזמן למטרות שיווק דיגיטלי, תוכל לשתף אותם ללא בעיות.
דפי המוצר שלך לא רק מושכים לקוחות פוטנציאליים אלא יש להם גם את הכוח להמיר אותם. הרושם הראשוני תמיד מתמשך.
האמת היא שצילום יכול ליצור או לשבור את האתר שלך. זה בדרך כלל הדבר הראשון שהאורח שלך ישים לב אז זה צריך להיות מושלם! אבל מה אם יש לך תקציב נמוך? ובכן, אל תדאג כי יש לי כמה טיפים כיצד לייעל את דף המוצר שלך לתמונות ברזולוציה גבוהה בכמה שלבים פשוטים!
על מנת לבצע אופטימיזציה של דף המוצר שלך לתמונות ברזולוציה גבוהה, עליך להתחיל עם הבסיס. מצלמה באיכות טובה והגדרה איכותית הם כל מה שאתה צריך עבור החלק הזה. צלם בזהירות את התמונה על משטח ישר וודא שיש מספיק תאורה כדי שתוכל לראות את כל הפרטים על המוצר שלך. כדאי אז
שיווק תוכן הוא השקעה חשובה לכל עסק.
דפי מוצר הם המפתח לשיווק תוכן מוצלח.
אם אתם רוצים למשוך לקוחות עם דף מוצר טוב, כדאי שתדעו שמדובר ביותר מאשר רק פירוט התכונות של המוצר שלכם.
זה גם על מתן תמונות ברזולוציה גבוהה של המוצרים שלך.
זה יעזור לך להראות עד כמה המוצר שלך נראה ומרגיש נהדר.
זה גם יראה לקונים פוטנציאליים איך זה ייראה בבתים או בחללים שלהם
"תמונה שווה אלף מילים" היא אמירה ישנה, אבל היא עדיין נכונה. ויזואליות יכולה להיות הדרך היעילה ביותר לתקשר עם לקוחות בדף המוצר שלך.
צילום מוצר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר למידת המכירות של פריט. תמונות באיכות נמוכה מקשות על הלקוחות להבין מה הם קונים ועשויות להוביל אותם לעזוב את דף המוצר שלך במקום לבצע רכישה.
באופן אידיאלי, אתה רוצה שהתמונות שלך יהיו גדולות ככל האפשר מבלי להשפיע על זמן הטעינה או מהירות טעינת העמוד. על מנת לצלם תמונות באיכות גבוהה תזדקקו למצלמה בעלת עדשה טובה ותנאי תאורה מוצקים ללא צללים או סנוור מחלונות או חפצים בחדר.
כישורי צילום טובים לא מספיקים - צריך גם מצלמה טובה שיכולה לקחת איכות טובה
תמונות הן המרכיב החשוב ביותר בדפי מוצרים. הם יכולים לשמש כדי לעזור ללקוחות להבין מהם המוצרים שלך ומדוע עליהם לקנות אותם. תמונות גם מקלות על הלקוחות לקבל החלטת קנייה.
אופטימיזציה של דף המוצר שלך לתמונות באיכות גבוהה היא גורם חשוב בקביעת הצלחת אתר המסחר האלקטרוני שלך. לקוחות יבלו יותר זמן באתרים עם תמונות באיכות גבוהה כי לוקח להם זמן לעבד ולקלוט אותן.
אופטימיזציה של תמונות היא תהליך שהופך תמונות ידידותיות יותר למנועי חיפוש. ישנם מספר גורמים המשפיעים על SEO של תמונה, כולל פורמט קובץ, רזולוציה, גודל קובץ וטקסט חלופי עשיר במילות מפתח.
תהליך זה יכול להיות מייגע. זו הסיבה שבינה מלאכותית באה שימושית עם אופטימיזציה של SEO של תמונות. זה הופך את התהליך כולו לאוטומטי ואז נוכל להשתמש בתמונה הממוטבת באתר שלנו או להוריד אותה.
מערכות בינה מלאכותית לאופטימיזציה של תמונה הופכות כל תמונה לתמונה מותאמת למנועי חיפוש כמו גם לפלטפורמות שיתוף של מדיה חברתית כמו פייסבוק ואינסטגרם.
אמזון ממליצה שתמונות דף המוצר יהיו לפחות 1000 פיקסלים בצד הארוך ביותר. עם זאת, אמזון אומרת שתמונות המוצר חייבות להיות לפחות 300 פיקסלים בצד הארוך ביותר.
גודל תמונת דף המוצר חשוב מכיוון שאמזון תשתמש בו כדי להציג את המוצר שלך בתוצאות החיפוש של אמזון ובמקומות אחרים שבהם הם מוכרים את המוצרים שלך. התמונות צריכות להיות באורך של לפחות 1000 פיקסלים בצד הארוך ביותר. עם זאת, אמזון מציעה 300 פיקסלים עבור מוצרים שיש להם הרבה מילים או שקשה לראות אותם בתמונה.
התשובה היא די פשוטה, אתה רק צריך להעלות תמונות נוספות בדף המוצר שלך.
זה אולי נשמע ברור מדי, אבל העובדה היא שלפעמים אנחנו שוכחים כמה חשוב שתהיה לנו חוויה ויזואלית משכנעת באתר שלנו.
לא משנה אם אתם מוכרים בגדים, מוצרי טיפוח או רהיטים, תמיד משתלם לכלול עוד כמה תמונות.
אבל בוא נהיה קצת יותר ספציפיים ונציין כמה טיפים וטריקים איך אתה יכול להגדיל את מספר התמונות בדף המוצר שלך.
- דרך אחת היא על ידי הוספת פונקציונליות זום כך שמשתמשים יוכלו לראות את התמונה ביתר פירוט על ידי התקרבות אליה
- דרך נוספת שעובדת ממש טוב עבור אתרי לבוש למשל, היא על ידי הכללת צילומי תקריב של כל החלקים השונים של הפריט המאפשרת
מיקוד | היכן אתה מציב את המודעות שלך ובאילו פלחי קהל אתה מתמקד? |
קריאייטיב והודעות | מה אתה אומר כשמציגים את המוצר ללקוחות חדשים? איך אתה מסביר את זה? |
אתר אינטרנט | לאיזה סוג אתר עלינו ללכת כדי לקבל את כל התוכן שאנו צריכים כדי לשכנע אנשים לרכוש? |
היום נתמקד באתר האינטרנט שלך ובפרט בדרכים שיעזרו להגדיל את המכירות בחנות EZbuild שלך.
יותר ויותר אנשים גולשים באינטרנט בטלפונים שלהם, לכן חשוב לחשוב על סוג החוויה שמשתמשים אלה מקבלים לפני שמעצבים כל דבר אחר. אם אתה או אחרים מתייגים את המוצרים שלך באינסטגרם או שמשפיען יוסיף קישור לסטורי שלהם, הם יקבלו גישה קלה יותר
כמות המבקרים הגדולה באתר שלך לא גוללה למטה. כדאי לשקול את הקיפול - כינוי בעיתון למה שרואים כאשר נייר מקופל לשניים. במקרה זה, אני מתכוון למה שמבקר יכול לראות מבלי לגלול ב-PDP שלך. חלקי התוכן העיקריים צריכים להיות כולם ממש על פני השטח, קלים לאיתור ולשימוש.
התמקדו בשמירה על שלושה דברים: מה אתם מוכרים, מה ייצא ללקוח מזה ואיך הם יכולים להשיג זאת.
הנה כמה אלמנטים שצריכים להתקיים בדף המוצר
ודא תמיד שהתמונה הראשונה ברורה ואיכותית. רקע טוב עבורו יהיה כזה ללא כל הסחות דעת.
קרוסלה של תמונות/סרטונים יכולה לעזור לספר סיפור על המוצר, להראות אותו בפעולה וכיצד הוא עובד.
הנה טיפ מקצועי . תמונות המוצרים שלך אמורות להתעדכן כאשר הקונים בוחרים בגרסה אחרת (טעם, ריח, גוון, צבע וכו').
כלול שם מוצר תמציתי, עם תיאור של 5-10 מילים ואחריו למטה. התיאור הנוסף יעזור להקשר את המוצר שלך עבור אלה שמגיעים לעמוד שלך ממקור חיצוני, כמו תג מוצר באינסטגרם. תיאורי מוצרים יכולים גם לעזור לשכנע קונה בעל כורחם.
אלו אמורות להתגורר בסמוך לפסגה כדי להראות ללקוחות חדשים שהמוצרים שאתה מוכר הם בעלי ערך, שימושיים ופופולריים בקרב קונים. אתה יכול להוסיף גם את מספר הביקורות שיש לך. צרכנים אוהבים הוכחה חברתית מלקוחות אחרים
לקוחות רוצים לדעת בדיוק כמה הם ישלמו עבור המוצר שלך. אם אתה מפעיל מבצע, הצג את המחיר המקורי עם קו חוצות לידו כדי שאנשים יוכלו למצוא את החיסכון במבט חטוף
אם אתה מקבל תשלומי קניות או מאשר כסף, ודא שיש כפתור ברור המוביל לעגלה שלך
תמונות הן החלק החשוב ביותר בדף המוצר שלך. זה מה שמושך את תשומת הלב של המבקר שלך ומה שגורם להם לרצות ללמוד עוד על המוצר.
בצע אופטימיזציה של התמונות שלך לאיכות גבוהה, וודא שהן גדולות מספיק כדי לראות את הפרטים, השתמש במילות מפתח בשמות הקבצים שלך, וודא שאתה מעלה זוויות שונות של המוצר, ואל תשכח לכלול תמונה עם המחיר.