צילום מוצרים הוא הצעד החשוב ביותר שצריך לבצע עבור חנות מקוונת. צריך להתייחס לזה ברצינות, מכיוון שזה מה שיחיה את כל המוצרים שלך לחיים באינטרנט.
לא מדובר רק בדימויים טובים, אלא גם בסביבה הסובבת אותם. לדוגמה, תאורה ברורה תגרום למוצרים שלך לצאת החוצה ולהיות מושכים יותר עבור הלקוחות.
להלן כמה מהגורמים שכדאי לזכור לפני שתתחיל לצלם את המוצר:
- הרקע צריך להיות פשוט ושטוח (לעולם לא תלת מימד)
- התמונות שלך לא צריכות להכיל אובייקטים מסיחי דעת כמו צמחים או אנשים
- התמקדו במוצר אחד בכל פעם
- וודא שלעולם לא יורה מלמעלה או מלמטה; במקום זאת, נסה לצלם מגובה העיניים (בערך 30 מעלות זווית)
צילום מוצרים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר של אתר מסחר אלקטרוני. זה מה שגורם למוצר להיראות טוב ונותן ללקוח מושג טוב יותר מה הוא קונה.
חשוב לצלם את המוצרים שלך בצורה שתגרום להם להיראות במיטבם. אם תעקוב אחר הטיפים הפשוטים האלה תוכל לצלם תמונות טובות יותר ולמכור מוצרים נוספים!
מקרי השימוש בצילום מוצרים הם בלתי מוגבלים; כל דבר, החל מבלוגים אישיים ועד חנויות מסחר אלקטרוני, מסתמך עליו. ישנם שני סוגים עיקריים של תמונות: צילומי סגנון חיים וצילומי קטלוג. לצילומי אורח חיים, חשוב ללכוד את המוצר בסביבתו הטבעית, מה שיאפשר ללקוחות פוטנציאליים לדמיין את עצמם עם המוצר או להשתמש בו בחיי היומיום שלהם. הקטלוגים נעשים באופן מקצועי על רקע לבן כך
צלם את תמונות המוצר שלך בסביבה שבה הם יהיו הכי בבית.
ראשית, חשוב על סוג הסביבה שבה המוצר שלך יהיה.
לאחר מכן, מצא מקום שנראה כמו סביבה זו.
לבסוף, הגדר את המצלמה שלך כדי לצלם את התמונה הטובה ביותר של המוצר שלך בהגדרה זו.
צילום מוצרים הוא חלק חשוב בכל אתר מסחר אלקטרוני. התמונה מציגה את המוצר והיא משפיעה על החלטת הלקוח אם לקנות אותו או לא. כדי ליצור תמונת מוצר מושלמת, עלינו לשקול היבטים רבים כמו האופן שבו אנו מצלמים אותו, היכן אנו ממקמים את המוצר בתצלום ובאיזה רקע אנו משתמשים.
תמונת המוצר המושלמת צריכה להציג את כל המידע הדרוש אודות המוצר תוך כדי לוודא ששום דבר לא מסיח את הדעת ממה שאתה רוצה להציג. אם אתה מצלם מכשיר מטבח על רקע לבן בוהק, אנשים עשויים להתמקד בכמה טביעות אצבע יש על אותו משטח לבן ולא במכשיר עצמו.
כדי ליצור תדמית יעילה ומרתקת של המוצר שלך, עליך להשתמש בטכניקות וטריקים שונים כמו שימוש במודלים והצבתם בתנוחות טבעיות (e
מאמר זה יספק לך את המשאבים, הכלים והטיפים הדרושים לך בכדי שתהיה לך חנות מקוונת מצליחה.
1) קנה ציוד צילום מקצועי משלך לשימוש יומיומי.
2) השתמש בצילומי זווית נמוכה כדי להציג את המוצר באור הטוב ביותר שלו.
3) השתמש באור טבעי לשיעורי הצילום שלך.
צילום מוצרים לחנות מקוונת מתחיל בתאורה הנכונה. כדי להפיק את המרב מהמוצר שלך, הנח אותו ליד חלון כדי ליהנות מתאורה טבעית, ללא צורך במנורות מיוחדות.
תפקידו של הצלם הוא ללכוד את יופיו של מוצר. זה לא משנה עד כמה המצלמה טובה או באיזו עדשה היא משתמשת, אם אין מספיק אור אז אין לך מזל.
צילום מוצרים לחנות מקוונת מתחיל בתאורה הנכונה. כדי להפיק את המרב מהמוצר שלך, הנח אותו ליד חלון כדי ליהנות מתאורה טבעית ולא פולשנית. תפקידו של הצלם הוא ללכוד את יופיו של מוצר. זה לא משנה עד כמה המצלמה טובה או באיזו עדשה היא משתמשת, אם אין מספיק אור אז אין לך מזל.
כדי למנוע שהמוצר שלך ייראה רע, צור מאחוריו רקע לבן. יש לי כמה רעיונות לזה אבל הם לא מעשיים במיוחד. אז פשוט מצא משהו שהוא לבן ולחתוך את כל החלקים המיותרים כדי לשמור על רקע בהיר ולא מסודר.
אני מבין, לפעמים זה יכול להיות קשה למצוא את הרקע המושלם למוצר. למרבה המזל, יש לי פתרון. אתה יכול ליצור רקע לבן מאחורי המוצר שלך בפוטושופ.
לשם כך, אתה רוצה לעבור לתמונה> התאמות> הפוך ותמונה> התאמות> רמות על מנת לוודא שהלבנים בתמונה שלך הם לבנים טהורים ולא אפרפרים או צהבהבים.
בדוגמה זו השתמשתי בתמונה של ינשוף עם ענף עץ בחזית לדוגמא.
יש להציג את המוצר בסביבה מוארת וסטרילית בה הקהל יכול לראות אותו מכל הזוויות.
באופן כללי, כאשר מפרסמים מוצר, רצוי להראות לקהל כיצד להשתמש בו ומדוע הוא זקוק לו. בדרך זו הם ירגישו נאלצים לקנות את המוצר.
המסקנה היא שלצילום מקצועי יש השפעה חיובית על החנות ועל שיעורי ההמרה. עם תמונה משכנעת, המסר שלך מועבר לאנשים נוספים ומגדיל את הסיכוי להמרה.
לכן, עלינו לחשוב על השקעה בשירות צילום מקצועי לחנויות המקוונות שלנו.