אפיון קהל היעד של החנות הוא שלב חיוני בתכנון, כדי להפוך את החנות שלכם להצלחה בטוחה. אז כדאי לעשות קצת שיעורי בית - הכירו את קהל היעד שלכם, בדקו מהי רמת הביקוש לפריטים שאתם רוצים למכור, הכירו את המתחרים שלכם ואיך הם משווקים את העסק, כדי שתוכלו להתבלט בשטח ולכוון למטרה כמה שיותר במדויק.
לקוחות קונים בחנויות אינטרנטיות המאפשרות להם להבין בדיוק מה הם קונים. המחשה ויזואלית איכותית היא חלק מהעניין ולכן, אתם צריכים להעלות לחנות שלכם תמונות איכותיות של המוצרים, אם צריך אז גם עם דוגמניות מתאימות. אם יש לכם מוצר מורכב, או חדש, כדאי גם לצרף סרטון וידאו להדרכה על המוצר כדי להקל על המכירה.
כאשר מדובר על הקמת חנות וירטואלית, אפיון מדויק של החנות יאפשר לכם לבחור את הפלטפורמה המתאימה ביותר להקמת אתר, במה האתר מתמחה, עמודי קטגוריות, עיצוב ופונקציות, שפה מיתוגית, אפשרויות סינון, תוספים, מקדמי מכירות וכל ההיבטים הטכניים של הקמת החנות.
גם חנות איקומרס צריכה מוצרים אמיתיים, אותם אפשר לשלוח ללקוחות.
אם אתם לא עובדים בלעדית בשיטת דרופשיפינג, תצטרכו מקום לאחסן בו את המוצרים עד לרגע המכירה.
היו ערוכים ומוכנים לשליחת מוצרים עם חברת שילוח מהירה ואמינה. תכננו מודל החזרות והיו ערוכים ככל הניתן לכל תרחיש אפשרי.
בהקמת חנות וירטואלית, ככל שתדאגו שתהליך הרכישה באתר שלכם יהיה פשוט וקצר, כך תשפרו את יחסי ההמרה של החנות ותמכרו יותר.
הקפידו לצמצם את מספר השלבים בתהליך הרכישה, כדי לא להתיש את הלקוח.
הקפידו על אריזה ממותגת, טובה ואיכותית, שנראית טוב וכיף לפתוח אותה. אפשר גם לצרף פתק קטן ללקוח, או מתנה קטנה, כמו מוצר מתנה על קנייה גדולה, או קופון הנחה לקנייה הבאה.
אחד הנושאים החשובים ביותר ללקוח של חנות וירטואלית הוא אבטחת פרטי כרטיס האשראי שלו.
קיימים כיום פתרונות מדהימים לאבטחת מידע איכותית - השתמשו בהם!
בעלי עסקים רבים שואפים לשלמות, אבל שאיפה לשלמות יכולה להיות נהדרת, אם היא לא מונעת מכם לפעול. לכן, הטיפ החשוב ביותר בהקמת חנות וירטואלית הוא - צאו לדרך! כדאי להתחיל מאיפשהו, תמיד אפשר להשתפר.
לסיכום, הקמת חנות וירטואלית יכולה להיות עיסוק מלא יצירה והנאה, אבל אין ספק שהוא כולל גם לא מעט עבודה קשה. רוצים להתחיל על הצד הטוב ביותר? קחו ניסיון חינם אצלנו באתר, או דברו איתנו!