קידום חנות וירטואלית

רוב בעלי העסקים כבר יודעים, שחנות וירטואלית היא לא עניין של בחירה, אלא אלמנט חיוני לצמיחה והישרדות של העסק. אבל אפילו בעלי עסקים מנוסים, לא תמיד מבינים איך אפשר לקדם את החנות הוירטואלית, כדי להפוך אותה לעסק מצליח בפני עצמו. אז האם יש שיטה בדוקה?

קידום חנות וירטואלית

דרכים שונות לקידום חנות וירטואלית

קיימות דרכים מגוונות ליישום קידום אתרי אינטרנט, בכלל זה גם אתרי איקומרס, או חנויות וירטואליות. עם זאת, הבחירה העיקרית היא עדיין בין קידום אורגני לבין קידום ממומן, או שילוב בין שניהם לאפקט מקסימלי.

כללים לקידום חנות וירטואלית

לפני הכל, אם אתם רוצים לקדם את החנות שלכם, כדי להביא יותר טראפיק לאתר ולבסוף - לגרום לאנשים רבים יותר לסגור אתכם עסקה, לקנות מכם מוצרים ושירותים, אתם צריכים לבנות חנות וירטואלית מתפקדת, מעוצבת, נוחה לשימוש ומאובטחת כראוי.

אתר חנות שיש בו את כל האלמנטים הוא מושך יותר, מעורר אמון ומעורר חשק לקנות. לכן, לפני שאתם מתחילים בקידום חנות וירטואלית, ודאו שהוא בנוי נכון, מאופיין בצורה נכונה, שיש בו את המוצרים והשירותים שקיימים אצלכם במלאי ושאתם ערוכים לקראת מתן השירות, גם אחרי שהלקוח כבר שילם.

קידום אורגני של חנות וירטואלית

לצורך קידום אורגני של החנות שלכם, אתם צריכים למלא אותה בתוכן רלוונטי:

  • כדאי לכתוב מאמרים, הכוללים ביטויי חיפוש נפוצים לתחום העסקי שלכם, שגם יש בהם ערך מוסף, כדי להציג אתכם בתור מומחים בתחום בעיני הגולשים.
  • תמונות מוצרים מאירות עיניים, איכותיות ואטרקטיביות, תיאורי מוצר מפורטים ככל הניתן וגם סרטוני וידאו, יעלו את הערך של האתר שלכם בעיני גוגל וגם בעיני הגולשים.
  • בנוסף, חשוב לדאוג למבנה היררכי ברור ונוח של האתר. כך קל יותר לגוגל להבין מה קורה באתר כדי לקדם אותו וכך גם הלקוחות שלכם יוכלו לגלוש באתר בקלות רבה יותר.

קידום ממומן

אם אתם בוחרים לשלב קמפיינים של קידום ממומן לצורך קידום החנות שלכם, הקפידו לתכנן את הקמפיינים האלה מראש, באופן מקצועי וחכם. בנוסף, זכרו את הכלל שאומר, כי גם קידום ממומן לא יכול לגרום ללקוחות פוטנציאלים לקנות מכם, אלא אם האתר שלכם מאורגן, מעוצב ומתוכנן בצורה נכונה.

רמת שירות גבוהה

מעבר לקידום חנות וירטואלית, אורגני או ממומן, לצורך יצירת אמון של הלקוחות ובניית מוניטין טוב לטווח הרחוק, חשוב להקפיד על שירות ללא רבב - רצוי לאפשר תמיכה טלפונית ללקוחות המעוניינים בכך, להקפיד לארוז היטב את המוצרים ולשלוח אותם במהירות ללקוח. כדאי לבצע בדיקה לאחר זמן מה, כדי לוודא שהלקוח קיבל את המוצר וכי הוא מרוצה ממה שקיבל ואף לפתוח מועדון לקוחות, או מועדון הטבות, שיחזיר אליכם לקוחות מרוצים.

לסיכום, נגיעה קצרה על קצה המזלג מראה לכם כי יש המון פעולות שניתן לעשות במסגרת קידום חנות וירטואלית. לבדיקת כל האפשרויות המתאימות ביותר לסוג העסק שלכם ותחילת תהליך קידום אפקטיבי - דברו איתנו!