גולשים צריכים לפעמים מענה אנושי מהיר, גם כאשר מדובר על חנות איקומרס. לכן, חשוב להעמיד לרשותם את האפשרות. לייב צ'אט מאפשר לכם לא רק לתת תמיכה, אלא גם לתת להם תחושה שמישהו עומד מאחורי האתר. בנוסף, זו הזדמנות עבורכם ליצור קשר ישיר עם הלקוח ולחזק את פוטנציאל המכירה.
תהליכי קנייה באינטרנט עלולים להיות מייגעים ומתישים. חשוב שלא לגרום ללקוח להתייאש בגלל תהליך ארוך של תשלום. על ידי בחירה של תהליך רכישה ברור, קצר ומאובטח, תגדילו את הסיכוי שלקוחות ישלימו את העסקה.
לא תמיד זה מתאים, אבל כאשר לקוח רוכש מכם מעל סכום מסוים, הציעו לו משלוח חינם. זה מחזק את המוטיבציה לקנות יותר וזה גם מרגיש כמו בונוס, או מתנה ללקוח.
אתרי איקומרס עלולים להיות כבדים ואיטיים. לכן, בדקו עם איש הדיגיטל שלכם איך אפשר לשפר מהירות טעינה. גולשים הם חסרי סבלנות ואם לוקח לאתר שלכם זמן רב לעלות, הם פשוט יעברו לאתר המתחרה.
עם הזמן, יותר גולשים משתמשים במובייל מאשר במחשב. זה מאפשר להם לקנות מכל מקום בכל זמן וזה חשוב. אבל לידיעתכם - גוגל גם מדרג את האתר שלכם לפי התאמה למובייל ואם אתם לא שם, אתם מפסידים נקודות.
אתר איקומרס שמציע לגולשים לפרסם חוו"ד זוכה לנקודות נוספות על אמינות מצד לקוחות פוטנציאליים, אבל גם מקבל אינפורמציה קריטית, שיכולה לעזור לו להשתפר פלאים - מהביקורות של הלקוחות.
אפסייל - UP SAIL הן מודעות שאותן מקפיצים ללקוח כשהוא נמצא רגע לפני תשלום על המוצרים שבחר באתר. זה מאפשר לכם להציע לו מוצרים דומים למה שהוא מחפש או מוצרים במבצע, אבל בעיקר - להגדיל את המכירה.
אתרי איקומרס צריכים להיות מצוידים בהמחשה ויזואלית איכותית. לכן, הקפידו להכניס סרטוני הדרכה למוצרים ייחודיים, או מסובכים. הקפידו להוסיף תמונות איכותיות של כל מוצר כדי להעביר את המסר הנכון בזמן קצר ולצמצם אחוזי נטישה.
לקוח פוטנציאלי נכנס, מילא את העגלה הוירטואלית שלו ובסוף לא קנה כלום? לא נורא! שלחו לו מייל תזכורת, או הכניסו אותו לרשימת תפוצה. בסוף הוא יהפוך ללקוח פעיל.
לסיכום, הצלחה של חנות איקומרס תלוי בצעדים החכמים שתעשו כדי להשאיר אותו בעניינים ולמשוך את הלקוחות. רוצים לגלות דרכים נוספות להפוך את האתר שלכם למגנט לקוחות? דברו איתנו!